Szkolenie z social media marketingu

Cele i Efekty

  • Uczestnik szkolenia zdobędzie wiedzę na temat kreacji swojego wizerunku w Internecie
  • Uczestnik nabędzie umiejętność skutecznego i spójnego zarządzania swoimi profilami na platformach Facebook oraz Instagram
  • Zdobędzie wiedzę teoretyczną oraz praktyczną z zakresu obsługi LinkedIn oraz Youtube, pozna narzędzie analityczne i reklamowe na platformach Facebook, Instagram
  • Uczestnik szkolenia posiądzie umiejętności wykorzystywania aplikacji zewnętrznych pomocnych przy tworzeniu contentu marketingowego na potrzeby własnej firmy
  • Osoba uczestnicząca w szkoleniu nabędzie umiejętności z zakresu zbierania danych analitycznych przy pomocy narzędzi Facebook, będzie potrafiła je przeanalizować oraz zastosować podczas tworzenia skutecznych kampanii sprzedażowych

Korzyści

  • Budowanie skutecznych i przemyślanych kampanii marketingowych na platformach Facebook, Instagram, LinkedIn
  • Zwiększenie przychodów ze sprzedaży generowanej za pomocą reklam w social mediach
  • Nie tracisz pieniędzy w bezsensowny sposób sprawdzając czy coś działa, dostajesz wiedzę podaną na tacy
  • Ograniczysz wydatki związane z zatrudnianiem firm zewnętrznych do obsługi kont reklamowych

Prowadzący

ŁUKASZ

trener social media

Od 10 lat zajmuje się komunikacją marketingową. Zaczynał jako koordynator ds. promocji, potem zajmował się public relations, social media oraz content marketingiem. Wcześniej przez lata był dziennikarzem mediów lokalnych. Jest certyfikowanym specjalistą Google Analytics oraz Google Adwords. Na co dzień wykorzystuje Facebooka, Instagram czy LinkedIn do budowania relacji oraz realizacji celów biznesowych.

Grupa Docelowa

  • przedsiębiorcy z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
  • pracowników z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
  • pracownicy działumarketingu

HARMONOGRAM

1 DZIEŃ

Facebook – wprowadzenie

  • kim jest polski użytkownik Facebook’a?
  • jak pozyskiwać wiedzę o potencjalnych klientach z Facebook’a?
  • dlaczego warto prowadzić fanpage’a?

Facebook – strategia działania

  • jak wyznaczać cele? czym jest
  • EdgeRank?
  • jak zwiększać zasięg organiczny?

Facebook – content marketing

  • jak i jakie treści należy tworzyć?
  • czym jest dobry content  marketing na Facebook’u?
  • narzędzia wspomagające tworzenie contentu

Facebook – analityka

  •      statystyki stron 
  •      Facebook analytics

2 DZIEŃ

Facebook – reklama

  • menedżer reklam – podstawowa konfiguracja
  • skuteczne kampanie reklamowe
  • pixel facebooka i remarketing

Instagram

  • mcontent marketing na Instagramie
  • reklama na instagramie

LinkedIn

  • content marketing na LinkedIn
  • dostępne opcje reklamowe

Youtube

  • video content marketing

Zapytaj nas o aktualny termin szkolenia!

formularz kontaktowy