Indywidualne szkolenie z budowania wizerunku marki - Facebook, Instagram, WordPress

Szkolenie może być dofinansowane z PSF oraz Urzędu Pracy

Cele i Efekty

Celem szkolenia jest poznanie, nabycie i przećwiczenie umiejętności w zakresie:

  • Nauki systemu zarządzania stroną www poprzez platformę WordPress
  • Tworzenia strony www opartej na WordPress
  • Tworzenia Landing Page Pozycjonowania strony
  • Tworzenia oraz edycji treści pod SEO
  • Implementacji pikseli Facebook oraz AdWords,
  • Analizy danych zebranych przy użyciu narzędzi Google
  • Tworzenia reklamy (Facebook, Instagram)
  • Budowania wizerunku firmy w social mediach

Korzyści

  • Uczestnik potrafi budować własną markę w Internecie
  • Uczestnik posiada wiedzę teoretyczną oraz praktyczną jak stworzyć spójny wizerunek firmy na własnej stronie www opartej na platformie WordPress, a także na portalach Instagram, Facebook
  • Uczestnik posiada umiejętności z obsługi systemu WordPress oraz narzędzi analitycznych Google,
  • Uczestnik potrafi dobrać odpowiednie narzędzia reklamowe, tworzyć skuteczne kampanie sprzedażowe, analizować swojego klienta idealnego przy pomocy narzędzi Google oraz Piksel Facebook
  • Uczestnik szkolenia nabywa umiejętności samokształcenia się, potrafi w sposób samodzielny rozwiązywać problemy jakie mogą powstać podczas błędów oraz treści zamieszczanych na platformie WordPress oraz konfiguracji kampanii reklamowych

Prowadzący

PAWEŁ

zarządzenie i marketing / fotografia – produktowa, portretowa, architektury postprodukcja zdjęć

Współtworzenie i tworzenie kampanii wizerunkowych dla znanych na polskim i zagranicznym rynku marek. Obsługa w zakresie wizerunku. Współpraca z agencjami reklamowymi. Od 2014 roku współzałożyciel studia kreatywnego/fotograficznego K8 w Gliwicach, gdzie zajmuje się dbaniem i kreowaniem wizerunku klientów. Ponad to jest odpowiedzialny za postprodukcję fotografii, reklamę w Internecie i graficzne aspekty.

Grupa Docelowa

  • osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą
  • pracownicy – kierownicy i managerowie działu marketingu

HARMONOGRAM

1 DZIEŃ - 8H

  • moduł szkoleniowy z zakresu budowania wizerunku marki na platformach Facebook oraz Instagram
  • programy wykorzystywane do tworzenia szybkich treści oraz grafik

2 DZIEŃ - 8H

  • praktyczne szkolenie z tworzenia kampanii reklamowej w portalach Facebook, Instagram
  • zapoznanie się z modułem zarządzanie reklam co to jest pixel Facebook oraz jak go wykorzystać w praktyce

3 DZIEŃ - 8H

  • szkolenie z systemu zarządzania stroną www opartą na platformie WordPress oraz narzędzi związanych z pozycjonowaniem, reklamą oraz analizą danych
  • tworzenie skutecznych landing page – stron gdzie sprzedajesz!

Napisz do nas i ustal termin swojego szkolenia!

formularz kontaktowy