Skuteczny menedżer

Cele i Efekty

Celem szkolenia jest poznaniei przećwiczenie umiejętności w zakresie:

  • Budowania autorytetu
  • Wypracowania swojego, indywidualnego stylu zarządzania
  • Skutecznych metod motywacji i wykorzystania potencjału pracowników
  • Dopasowania metod zarządzania do poziomu kompetencji i specyfiki zespołu Udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej precyzyjnego formułowania celów

Co więcej Uczestnik szkolenia:

  • Nabędzie wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie skutecznego zarządzania zespołem pracowników,
  • Nabędzie umiejętności odpowiedniego dopasowania stylu zarządzania do kompetencji swoich pracowników,
  • Zdobędzie umiejętności precyzyjnego formułowania zadań oraz celów.
  • Zdobędzie wiedzę poznawania potrzeb pracowników,

Korzyści

  • Większy autorytet buduje bardziej zmotywowany i skuteczny zespół, który realizuje działania przed nim stawiane
  • Oszczędność czasu to oszczędność pieniędzy
  • Dobre zarządzanie zespołem zwiększa wyniki sprzedażowe
  • Zespół posiadający skutecznego lidera jest sam w sobie zmotywowany i gotowy do działania
  • Określenie typów swoich pracowników pozwoli Ci na szybką oraz dobraną strategię interwencji w razie problemu bądź też sytuacji konfliktowej w zespole

Prowadzący

IZABELA

praktyk sprzedaży / menadżer / trener / coach / konsultant

Ma 20 lat praktyki biznesowej i doświadczenia zdobytego pracując dla dużych korporacji: ING Banku Śląskiego, Nationale-Nederlanden, Energizer. Prowadziła z sukcesami pełne procesy rozwoju efektywności pracowników od rekrutacji, poprzez szkolenia merytoryczne i sprzedażowe do zarządzania i coachingu on the job. Posiada wieloletnie doświadczenie oraz certyfikację trenerską i coachingową. Prowadziła ponad 800 dni szkoleniowych i coachingowych.

Grupa Docelowa

  • właściciele firm
  • przedstawiciele handlowi 
  • osoby odpowiedzialne za budowanie zespołu
  • menedżerowie
  • kierownicy działów handlowych sprzedażowych, itp

HARMONOGRAM

1 DZIEŃ

MODUŁ I

  • menedżer, czyli kto?
  • budowanie autorytetu menadżera – kluczowe czynniki, które mają wpływ

MODUŁ II

  • umiejętności menedżera – dokonanie analizy i określenie własnego potencjału oraz stylu kierowania.
  • zarządzanie sytuacyjne w praktyce – dopasowanie stylu kierowania do etapu indywidualnego rozwoju pracownika

2 DZIEŃ

MODUŁ III

  •  budowanie zaangażowania zespołu przy realizacji celów
  • skuteczna komunikacja w zespole

MODUŁ V

  • informacja zwrotna w praktyce jako skuteczne narzędzie w zarządzaniu

Zapytaj nas o aktualny termin szkolenia!

formularz kontaktowy