Jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach przy sprzedaży
Szkolenie może być dofinansowane z PSF oraz Urzędu Pracy
Cele i Efekty
- Nabycie umiejętności w zakresie opanowania emocji w stresujących sytuacjach
- Poznanie asertywnych metod radzenia sobie w sytuacji konfliktowej
- Nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu postępowania z trudnymi, nieuprzejmymi klientami
- Nabycie kompetencji reagowania na agresywnych klientów
- Zdobycie wiedzy z przeprowadzenia procesu reklamacji
- Nabycie kompetencji społecznych w zakresie budowania relacji i wzbudzania zaufania
Korzyści
Po odbytym szkoleniu, Uczestnik:
- Posiada umiejętnościw zakresie opanowania emocji w sytuacjach stresujących,
- Doskonale radzi sobie podczas obsługi procesu reklamacji wywołując pozytywne emocje u klienta w trakcie całego procesu
- Szybko opanowuje procesy reklamacyjne oraz złość klientów
- Doprowadza do wzmacniania wizerunku marki
Co więcej:
Pozytywna opinia klientów o tym jak pracownicy skutecznie radzą sobie w trudnych sytuacjach powoduje zaufanie klientów, budowanie pozycji lidera oraz w wzrostu przychodów


Prowadzący
IZABELA
praktyk sprzedaży / menadżer / trener / coach / konsultant Ma
20 lat praktyki biznesowej i doświadczenia zdobytego pracując dla dużych korporacji: ING Banku Śląskiego, Nationale-Nederlanden, Energizer. Prowadziła z sukcesami pełne procesy rozwoju efektywności pracowników od rekrutacji, poprzez szkolenia merytoryczne i sprzedażowe do zarządzania i coachingu on the job. Posiada wieloletnie doświadczenie oraz certyfikację trenerską i coachingową. Prowadziła ponad 800 dni szkoleniowych i coachingowych.
Grupa Docelowa
- przedstawiciele handlowi
- osoby odpowiedzialne za sprzedaż usług oraz produktów
- osoby mające bezpośrednio styczność z klientem podczas obsługi procesu reklamacji
- pracownicy działu sprzedaży
- osoby prowadzące sprzedaż w sklepie internetowym oraz mające styczność z obsługą klienta przez telefon
HARMONOGRAM
1 DZIEŃ
MODUŁ I
- jak oswoić uspokoić emocje swoje i klienta
MODUŁ II
- techniki zamknięcia sprzedaży z klientami sklepu
MODUŁ III
- asertywność jako element wpływu i obrony
2 DZIEŃ
MODUŁ IV
- techniki postępowania z nieuprzejmymi klientami
- techniki postępowania z agresywnymi klientami
MODUŁ V
- reklamacje – szansa czy problem, sposoby postepowania
Zapytaj nas o aktualny termin szkolenia!
formularz kontaktowy