Jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach przy sprzedaży

Cele i Efekty

  • Nabycie umiejętności w zakresie opanowania emocji w stresujących sytuacjach
  • Poznanie asertywnych metod radzenia sobie w sytuacji konfliktowej
  • Nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu postępowania z trudnymi, nieuprzejmymi klientami
  • Nabycie kompetencji reagowania na agresywnych klientów
  • Zdobycie wiedzy z przeprowadzenia procesu reklamacji
  • Nabycie kompetencji społecznych w zakresie budowania relacji i wzbudzania zaufania

Korzyści

Po odbytym szkoleniu, Uczestnik:

  • Posiada umiejętnościw zakresie opanowania emocji w sytuacjach stresujących,
  • Doskonale radzi sobie podczas obsługi procesu reklamacji wywołując pozytywne emocje u klienta w trakcie całego procesu
  • Szybko opanowuje procesy reklamacyjne oraz złość klientów
  • Doprowadza do wzmacniania wizerunku marki
  •  
  • Co więcej:

    Pozytywna opinia klientów o tym jak pracownicy skutecznie radzą sobie w trudnych sytuacjach powoduje zaufanie klientów, budowanie pozycji lidera oraz w wzrostu przychodów

photo-12

Prowadzący

IZABELA

praktyk sprzedaży / menadżer / trener / coach / konsultant Ma

20 lat praktyki biznesowej i doświadczenia zdobytego pracując dla dużych korporacji: ING Banku Śląskiego, Nationale-Nederlanden, Energizer. Prowadziła z sukcesami pełne procesy rozwoju efektywności pracowników od rekrutacji, poprzez szkolenia merytoryczne i sprzedażowe do zarządzania i coachingu on the job. Posiada wieloletnie doświadczenie oraz certyfikację trenerską i coachingową. Prowadziła ponad 800 dni szkoleniowych i coachingowych.

Grupa Docelowa

  • przedstawiciele handlowi
  • osoby odpowiedzialne za sprzedaż usług oraz produktów
  • osoby mające bezpośrednio styczność z klientem podczas obsługi procesu reklamacji
  • pracownicy działu sprzedaży
  • osoby prowadzące sprzedaż w sklepie internetowym oraz mające styczność z obsługą klienta przez telefon

HARMONOGRAM

1 DZIEŃ

MODUŁ I

  • jak oswoić uspokoić emocje swoje i klienta

MODUŁ II

  • techniki zamknięcia sprzedaży z klientami sklepu

MODUŁ III

  • asertywność jako element wpływu i obrony

2 DZIEŃ

MODUŁ IV

  • techniki postępowania z nieuprzejmymi klientami
  • techniki postępowania z agresywnymi klientami

MODUŁ V

  • reklamacje – szansa czy problem, sposoby postepowania

Zapytaj nas o aktualny termin szkolenia!

formularz kontaktowy