Skuteczna sprzedaż od A-Z
Szkolenie może być dofinansowane z PSF oraz Urzędu Pracy
Cele i Efekty
Celem szkolenia jest poznanie, nabycie i przećwiczenie umiejętności w zakresie:
- Procesu i zasad skutecznej sprzedaży
- Standardów wpływających na jakość obsługi klientów –
- Typologii klientów
- Efektywnej komunikacji z klientem
- Asertywnych metod radzenia sobie w sytuacji konfliktowej
Ponadto Uczestnik:
- Zdobędzie wiedzę poznawania potrzeb klienta
- Nabędzie kompetencji społecznych w zakresie budowania relacji i wzbudzania zaufania
- Zdobędzie umiejętności odkrywania potencjału, szans i zagrożeń jakie niesie ze sobą praca skutecznego sprzedawcy
Korzyści
Po odbytym szkoleniu:
- Uczestnikt potrafi sprzedawać w sposób bardziej skuteczny
- Uczestnik zna typologię klientów
- Uczestnik rozumie oraz potrai efektywnie komuniwać się z klientem, co zwiększa pozytywny wizerunek firmy
- Uczestnik rozumie potrzeby klienta
- Uczestnik w sposób ochoczy realizuję plan sprzedażowy
- Nastąpi zwiększenie sprzedaży


Prowadzący
IZABELA
praktyk sprzedaży / menadżer / trener / coach / konsultant Ma
20 lat praktyki biznesowej i doświadczenia zdobytego pracując dla dużych korporacji: ING Banku Śląskiego, Nationale-Nederlanden, Energizer. Prowadziła z sukcesami pełne procesy rozwoju efektywności pracowników od rekrutacji, poprzez szkolenia merytoryczne i sprzedażowe do zarządzania i coachingu on the job. Posiada wieloletnie doświadczenie oraz certyfikację trenerską i coachingową. Prowadziła ponad 800 dni szkoleniowych i coachingowych.
Grupa Docelowa
- właściciele firm
- przedstawiciele handlowi
- osoby odpowiedzialne za sprzedaż
- pracownicy działu sprzedaży
HARMONOGRAM
1 DZIEŃ
MODUŁ I
- profesjonalista, czyli… odkrycie potencjału, szans i zagrożeń w roli skutecznego sprzedawcy
- sprawna komunikacja i budowanie relacji z klientem poprzez dobre wrażenie, przyjazną postawę i wzbudzanie zaufania
MODUŁ II
- kreowanie potrzeb klienta
- kiedy i dlaczego klient kupuje, kiedy nie kupuje.
- rola dobrych pytań dla jakości sprzedaży
MODUŁ III
- kolorystyczna analiza
- typologia klienta
2 DZIEŃ
MODUŁ IV
- mówienie językiem korzyści i dostosowanie prezentacji do potrzeb klienta, jak usłyszeć i poradzić sobie z prawdziwymi obiekcjami klienta
- przygotowanie zestawu odpowiedzi na typowe obiekcje
MODUŁ V
- techniki zamknięcia sprzedaży z klientami sklepu
Zapytaj nas o aktualny termin szkolenia!
formularz kontaktowy