Warning: session_start(): open(/home/klient.dhosting.pl/k8/.tmp//sess_d25b82405f329a83f2c0c548471d2a77, O_RDWR) failed: Disk quota exceeded (122) in /home/klient.dhosting.pl/k8/k8studio.pl/public_html/wp-content/plugins/pixelyoursite-pro/includes/class-pys.php on line 310
Warning: session_start(): Failed to read session data: files (path: /home/klient.dhosting.pl/k8/.tmp/) in /home/klient.dhosting.pl/k8/k8studio.pl/public_html/wp-content/plugins/pixelyoursite-pro/includes/class-pys.php on line 310 Szkolenie stacjonarne sprzedażowe Śląsk, firma szkoleniowa GliwicePrzejdź do treści
Szkolenie może być dofinansowane z PSF oraz Urzędu Pracy
Cele i Efekty
Celem szkolenia jest poznanie, nabycie i przećwiczenie umiejętności w zakresie:
Procesu i zasad skutecznej sprzedaży
Standardów wpływających na jakość obsługi klientów –
Typologii klientów
Efektywnej komunikacji z klientem
Asertywnych metod radzenia sobie w sytuacji konfliktowej
Ponadto Uczestnik:
Zdobędzie wiedzę poznawania potrzeb klienta
Nabędzie kompetencji społecznych w zakresie budowania relacji i wzbudzania zaufania
Zdobędzie umiejętności odkrywania potencjału, szans i zagrożeń jakie niesie ze sobą praca skutecznego sprzedawcy
Korzyści
Po odbytym szkoleniu:
Uczestnikt potrafi sprzedawać w sposób bardziej skuteczny
Uczestnik zna typologię klientów
Uczestnik rozumie oraz potrai efektywnie komuniwać się z klientem, co zwiększa pozytywny wizerunek firmy
Uczestnik rozumie potrzeby klienta
Uczestnik w sposób ochoczy realizuję plan sprzedażowy
Nastąpi zwiększenie sprzedaży
Prowadzący
IZABELA
praktyk sprzedaży / menadżer / trener / coach / konsultant Ma
20 lat praktyki biznesowej i doświadczenia zdobytego pracując dla dużych korporacji: ING Banku Śląskiego, Nationale-Nederlanden, Energizer. Prowadziła z sukcesami pełne procesy rozwoju efektywności pracowników od rekrutacji, poprzez szkolenia merytoryczne i sprzedażowe do zarządzania i coachingu on the job. Posiada wieloletnie doświadczenie oraz certyfikację trenerską i coachingową. Prowadziła ponad 800 dni szkoleniowych i coachingowych.
Grupa Docelowa
właściciele firm
przedstawiciele handlowi
osoby odpowiedzialne za sprzedaż
pracownicy działu sprzedaży
HARMONOGRAM
1 DZIEŃ
MODUŁ I
profesjonalista, czyli… odkrycie potencjału, szans i zagrożeń w roli skutecznego sprzedawcy
sprawna komunikacja i budowanie relacji z klientem poprzez dobre wrażenie, przyjazną postawę i wzbudzanie zaufania
MODUŁ II
kreowanie potrzeb klienta
kiedy i dlaczego klient kupuje, kiedy nie kupuje.
rola dobrych pytań dla jakości sprzedaży
MODUŁ III
kolorystyczna analiza
typologia klienta
2 DZIEŃ
MODUŁ IV
mówienie językiem korzyści i dostosowanie prezentacji do potrzeb klienta, jak usłyszeć i poradzić sobie z prawdziwymi obiekcjami klienta
przygotowanie zestawu odpowiedzi na typowe obiekcje