Szkolenie z fotografii studyjnej wykorzystywanej w branży e-commerce (produkt)
Szkolenie może być dofinansowane z PSF oraz Urzędu Pracy
Cele i Efekty
- Uczestnik szkolenia zdobędzie wiedzę teoretyczną oraz praktyczną jak zastosować różne modyfikatory światła podczas pracy w studiu fotograficznym
- Zdobędzie wiedzę z zakresu obsługi programów Lightroom oraz Capture One
- Nabędzie umiejętności obsługi profesjonalnego światła studyjnego, fotografowania przedmiotów (produktów) w warunkach studia fotograficznego.
- Zdobędzie umiejętności wywoływania plików RAW w programie Lightroom oraz Capture One (podstawowy retusz fotografii)
- Uczestnik szkolenia nabędzie umiejętności komunikacji z osobami współpracującymi podczas sesji zdjęciowej (oświetleniowiec, stylista produktów), będzie umiał organizować profesjonalną, komercyjną sesję zdjęciową
Korzyści
- Eliminacja kosztów związanych z tworzeniem zdjęć do sklepu przez zewnetrzną firmę
- Wizualnie lepsze zdjęcia wpływają na zwiększoną sprzedaż w Twoim sklepie
- Pełna kontrola nad procesem fotografowania oraz tworzenia materiałów promocyjnych
- Własne, spersonalizowane fotografie wpływają na budowanie oraz pozytywny odbiór Twojej marki przez klientów
- Znajomość programów wykorzystywanych przez profesjonalistów z branży wpływa pozytywnie namorale pracowników



Prowadzący
KASIA
Fotografia / Cyfrowa postprodukcja zdjęć
Absolwentka Akademii Fotografii w Krakowie. Z fotografią związana od zawsze. Pełna energii perfekcjonistka. Przeprowadziła kilkanaście szkoleń z zakresu fotografii studyjnej oraz komercyjnej.
PAWEŁ
marketing / Fotografia /retusz
Współtworzenie i tworzenie kampanii wizerunkowych dla znanych na polskim i zagranicznym rynku marek.
Grupa Docelowa
- fotografowie
- pracownicy działu Marketingu, IT
- pracownicy oraz właściciele agencji reklamowych
- osoby prowadzące własną działalność gospodarczą
HARMONOGRAM
1 DZIEŃ - 8H
- zapoznanie się z pracą w profesjonalnym studiu fotograficznym, omówienie modyfikatorów światła, praca z lampami błyskowymi (sprzęt renomowanej, topowej marki Broncolor),
- praca z colorchecker’em
- zapoznanie się programem Lightroom, Capture One
2 DZIEŃ - 8H
- utrwalanie zasad panujących w studiu fotograficznym,
- przygotowanie do sesji produktowej,
- praca ze stylizacją produktów, kluczowe elementy komunikacji pracy w zespole
- styl w fotografii produktowo-reklamowej
- oświetlenie w fotografii produktowej
- zasady fotografii produktowej,
- kompozycja,
- fotografia produktowa w praktyce: oświetlenie różnego rodzaju przedmiotów (matowe, odbijające światło, różne gabarytowo),

Zapytaj nas o aktualny termin szkolenia!
formularz kontaktowy