Szkolenie z fotografii studyjnej wykorzystywanej w branży e-commerce (produkt)

Cele i Efekty

  • Uczestnik szkolenia zdobędzie wiedzę teoretyczną oraz praktyczną jak zastosować różne modyfikatory światła podczas pracy w studiu fotograficznym
  • Zdobędzie wiedzę z zakresu obsługi programów Lightroom oraz Capture One
  • Nabędzie umiejętności obsługi profesjonalnego światła studyjnego, fotografowania przedmiotów (produktów) w warunkach studia fotograficznego. 
  • Zdobędzie umiejętności wywoływania plików RAW w programie Lightroom oraz Capture One (podstawowy retusz fotografii)
  • Uczestnik szkolenia nabędzie umiejętności komunikacji z osobami współpracującymi podczas sesji zdjęciowej (oświetleniowiec, stylista produktów), będzie umiał organizować profesjonalną, komercyjną sesję zdjęciową

Korzyści

  • Eliminacja kosztów związanych z tworzeniem zdjęć do sklepu przez zewnetrzną firmę
  • Wizualnie lepsze zdjęcia wpływają na zwiększoną sprzedaż w Twoim sklepie
  • Pełna kontrola nad procesem fotografowania oraz tworzenia materiałów promocyjnych
  • Własne, spersonalizowane fotografie wpływają na budowanie oraz pozytywny odbiór Twojej marki przez klientów
  • Znajomość programów wykorzystywanych przez profesjonalistów z branży wpływa pozytywnie namorale pracowników

Prowadzący

KASIA

Fotografia / Cyfrowa postprodukcja zdjęć

Absolwentka Akademii Fotografii w Krakowie. Z fotografią związana od zawsze. Pełna energii perfekcjonistka. Przeprowadziła kilkanaście szkoleń z zakresu fotografii studyjnej oraz komercyjnej.

PAWEŁ

marketing / Fotografia /retusz

Współtworzenie i tworzenie kampanii wizerunkowych dla znanych na polskim i zagranicznym rynku marek.

Grupa Docelowa

  • fotografowie
  • pracownicy działu Marketingu, IT
  • pracownicy oraz właściciele agencji reklamowych
  • osoby prowadzące własną działalność gospodarczą

HARMONOGRAM

1 DZIEŃ

  • zapoznanie się z pracą w profesjonalnym studiu fotograficznym, omówienie modyfikatorów światła, praca z lampami błyskowymi (sprzęt renomowanej, topowej marki Broncolor),
  • praca z colorchecker’em
  • zapoznanie się programem Lightroom, Capture One

2 DZIEŃ

  • utrwalanie zasad panujących w studiu fotograficznym,
  • przygotowanie do sesji produktowej,
  • praca ze stylizacją produktów, kluczowe elementy komunikacji pracy w zespole
  • styl w fotografii produktowo-reklamowej
  • oświetlenie w fotografii produktowej
  • zasady fotografii produktowej,
  • kompozycja,
  • fotografia produktowa w praktyce: oświetlenie różnego rodzaju przedmiotów (matowe, odbijające światło, różne gabarytowo),

Zapytaj nas o aktualny termin szkolenia!

formularz kontaktowy