k8 gliwice

Skuteczna sprzedaż od A-Z

Szkolenie może być dofinansowane z PSF oraz Urzędu Pracy

Cele i Efekty

Celem szkolenia jest poznanie, nabycie i przećwiczenie umiejętności w zakresie:

  • Procesu i zasad skutecznej sprzedaży
  • Standardów wpływających na jakość obsługi klientów –
  • Typologii klientów
  • Efektywnej komunikacji z klientem
  • Asertywnych metod radzenia sobie  w sytuacji konfliktowej

Ponadto Uczestnik:

  • Zdobędzie wiedzę poznawania potrzeb klienta
  • Nabędzie kompetencji społecznych w zakresie budowania relacji i wzbudzania zaufania
  • Zdobędzie umiejętności odkrywania potencjału, szans i zagrożeń jakie niesie ze sobą praca skutecznego sprzedawcy

Korzyści

Po odbytym szkoleniu:

  • Uczestnikt potrafi sprzedawać w sposób bardziej skuteczny
  • Uczestnik zna typologię klientów
  • Uczestnik rozumie oraz potrai efektywnie komuniwać się z klientem, co zwiększa pozytywny wizerunek firmy
  • Uczestnik rozumie potrzeby klienta
  • Uczestnik w sposób ochoczy realizuję plan sprzedażowy
  • Nastąpi zwiększenie sprzedaży

Prowadzący

IZABELA

praktyk sprzedaży / menadżer / trener / coach / konsultant Ma

20 lat praktyki biznesowej i doświadczenia zdobytego pracując dla dużych korporacji: ING Banku Śląskiego, Nationale-Nederlanden, Energizer. Prowadziła z sukcesami pełne procesy rozwoju efektywności pracowników od rekrutacji, poprzez szkolenia merytoryczne i sprzedażowe do zarządzania i coachingu on the job. Posiada wieloletnie doświadczenie oraz certyfikację trenerską i coachingową. Prowadziła ponad 800 dni szkoleniowych i coachingowych.

Grupa Docelowa

  • właściciele firm
  • przedstawiciele handlowi
  • osoby odpowiedzialne za sprzedaż
  • pracownicy działu sprzedaży

HARMONOGRAM

1 DZIEŃ

MODUŁ I

  • profesjonalista, czyli… odkrycie potencjału, szans i zagrożeń w roli skutecznego sprzedawcy
  • sprawna komunikacja i budowanie relacji z klientem poprzez dobre wrażenie, przyjazną postawę i wzbudzanie zaufania

MODUŁ II

  • kreowanie potrzeb klienta
  • kiedy i dlaczego klient kupuje, kiedy nie kupuje.
  • rola dobrych pytań dla jakości sprzedaży

MODUŁ III

  • kolorystyczna analiza
  • typologia klienta

2 DZIEŃ

MODUŁ IV

  • mówienie językiem korzyści i dostosowanie prezentacji do potrzeb klienta, jak usłyszeć i poradzić sobie z prawdziwymi obiekcjami klienta
  • przygotowanie zestawu odpowiedzi na typowe obiekcje

MODUŁ V

  • techniki zamknięcia sprzedaży z klientami sklepu

Zapytaj nas o aktualny termin szkolenia!

formularz kontaktowy