Studio Kreatywne | Fotografia Reklamowa | Strategia | Branding Gliwice, Warszawa

Szkolenie social media marketing

Gdzie i kiedy


Harmonogram szkolenia


Data: 29-30.06.2019

Czas trwania: 2x 8h

K8studio, ul.Kościuszki 1A/2

44-100 Gliwice

Jeżeli prowadzisz własną działalność gospodarczą lub jesteś zatrudniony w firmie mającą siedzibę na terenie Śląska Twoje szkolenie może być dofinansowane! Wymaganymi dokumentami jest zaświadczenie z ZUS oraz US o niezaleganiu z płatnościami w podatkach i składkach.

TWOJE SZKOLENIE MOŻE BYĆ DARMOWE!

Dokumenty o dofinansowanie należy złożyć najpóźniej do 14.04.2019

Prowadzący


Łukasz Drywa

 trener /Właściciel Szkoły Retuszu, firmy Kreski Korp Sp. z o.o.

Od 10 lat zajmuje się komunikacją marketingową. Zaczynał jako koordynator ds. promocji, potem zajmował się public relations, social media oraz content marketingiem. Pracował dla firm z branż m.in. wydawniczej, finansowej, ochrony środowiska, zdrowia i urody oraz fitness. Wcześniej przez lata był dziennikarzem mediów lokalnych. Jest certyfikowanym specjalistą Google Analytics oraz Google Adwords.  Na co dzień wykorzystuje Facebooka, Instagram czy LinkedIn do budowania relacji oraz realizacji celów biznesowych. Jest wielkim fanem Gary’ego Vaynerchuka, który jak mało kto rozumie social media i współczesnych konsumentów. W codziennych działaniach wdraża jego rady oraz spostrzeżenia. W wolnym czasie czyta książki, ceni zwłaszcza literaturę iberoamerykańską, nie stroni również od dobrych kryminałów.

 

Formularz Zgłoszeniowy


Dzień 1. 

1. Facebook – wprowadzenie

  • kim jest polski użytkownik Facebooka?
  • jak pozyskiwać wiedzę o potencjalnych klientach z Facebooka?
  • dlaczego warto prowadzić fanpage’a?

2. Facebook – strategia działania

  • jak wyznaczać cele?
  • czym jest EdgeRank?
  • jak zwiększać zasięg organiczny?

3. Facebook – content marketing

  • jak i jakie treści należy tworzyć?
  • czym jest dobry content marketing na Facebooku?
  • najbardziej angażujące formaty na Facebooku
  • narzędzia wspomagające tworzenie contentu

4. Facebook – analityka

  • statystyki stron
  • Facebook analytics

Dzień 2.

  1. Facebook – reklama
  • menedżer reklam – podstawowa konfiguracja
  • skuteczne kampanie reklamowe
  • pixel facebooka i remarketing

2. Instagram

  • ogólna charakterystyka serwisu
  • content marketing na instagramie
  • reklama na instagramie

3. Youtube

  • ogólna charakterystyka serwisu
  • video content marketing

4. LinkedIn

  • ogólna charakterystyka serwisu
  • content marketing na LinkedIn
  • dostępne opcje reklamowe